mandag den 21. januar 2013

Det er de små detaljer, der tæller


Da jeg i november måned skulle til at have mine varer præsenteret i en rigtig butik,
syntes jeg også, det var vigtigt, at varerne ser rigtige ud, og man kan se, det er mig, der har lavet dem.
Jeg skulle bruge 2 forskellige flaglabels, en drenget version og en piget version,
derfor valgte jeg at få drengeversionen fremstillet hos Ikast Etiket
og pigeversionen hos Kiki Kreation via Etsy.


Efter at have brugt labelsene i et stykke tid, har jeg fundet frem til min favorit.

Drengeversionen fra Ikast Etiket

Fordele:
-Firmaet ligger i DK, så kommunikation er nemmere og hurtigere
-Flaglabelet er pænt lavet, kvaliteten i top og foldningen er præcis
-Man kan vælge pantone farver
-Man kan få fremstillet flere ting samme sted (fx vaskemærker, hangtags, badges mm)
-Man får et samlet tilbud på en fast pris

Ulemper:
-Skriften er blevet lidt utydelig
-Man skal købe rigtig mange styks for at prisen bliver lavere

Pigeversion fra Kiki Kreation:

Fordele:
-Udførelsen og kvaliteten er OK
-Prisen er billig for et ok antal labels (350 stks)
-Man betaler med det samme med kreditkort, så der kommer ingen regning

Ulemper:
-Firmaet ligger i Indien så hvis man skriver til dem, skal man beregne tidsforskel
-Flaglabelet er utrolig dårlig foldet og derfor svært at placere
-Den lyserøde farve er blevet pink
-Der blev ved at komme pris oveni først for lurex tråd og derefter for at få det sendt til DK
-Leveringstiden tog meget længere tid end lovet, fordi de glemte at meddele, at de holdt ferie

Der er vist ingen tvivl om, at min favorit blev Ikast Etiket,
og derfor er det også er, jeg vil lægge mine ordrer for fremtiden.
Selvom bogstaverne er blevet pænere på versionen fra Indien, så er jeg sikker på,
at Ikast Etiket kan gøre det ligeså pænt næste gang,
hvis jeg medsender et flaglabel, de kan kigge efter.


Udover flaglabels fik jeg også vaskemærker (til mine dukker)
og de lækreste hangtags.
Først var jeg lidt ærgelig over, at jeg havde bestilt nogle forholdsvis dyre hangtags;
men da jeg modtog dem, var jeg SÅ benovet over den flotte kvalitet,
og de snore der fulgte med til at hænge i varerne- det ser altså mega prof ud:-)


Og  må da indrømme, jeg håber at få brugt mine flaglabels hurtigt fra Kiki Kreation,
så jeg kan få bestilt nogle hos Ikast Etiket, der kan få samme farve som mine hangtags.

19 kommentarer:

  1. Det ser jo bare så prof ud Heidi - ligesom dine produkter.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Christina. Det var meget sødt sagt

      Slet
  2. Det ser rigtig lækkert ud, tak fordi du deler dine erfaringer med de forskellige steder

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og velbekomme. det kan godt være lidt af en jungle at finde rundt i det med flaglabels osv.

      Slet
  3. Lækkert... Sjovt som man kan gå op i små detaljer, men det gør bare lige det sidste ;) lækre sager du laver ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig. Når detaljerne er lækre og veludførte så tæller det bare så meget for helheds-udtrykket. Og tak for rosen, det er jeg glad for

      Slet
  4. Det ser lækkert ud og tak for dine gode råd:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme. Det er dejligt hvis nogle kan bruge dem.

      Slet
  5. Er dine labels dem der er midtfoldet fra ikast?

    SvarSlet
  6. Det er lige prikke over i'et med flotte mærkater.
    Tak for en samligning. Det er altid rart at høre fra nogle der har kendskab og erfaring med forskellige firmaer :-)
    De er rigtig flotte dine mærker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige prikken over i´et, så det er ikke helt uden betydning, hvordan de ser ud. Og velbekomme, syntes selv det var svært at vælge, da jeg skulle have flaglabels lavet, så håber min sammenligning kan hjælpe lidt for nogle.

      Slet
  7. Ja det er detaljen der tæller og dine er rigtig fine.

    SvarSlet
  8. Ja, det kan være noget bøvl med bestilling af labels - men de ser nu fine ud og superfine på dine skønne sager i butikken (som du forhåbentlig snart ser mere til ;-) ) /Christine*

    SvarSlet
  9. Hi Hi Betina, kan lige høre dig for mig. Tak:-)

    SvarSlet
  10. Hvor ser det bare godt ud!
    Hangtagsene - WoW.. Hvor har du bestilt dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hangtagsene er også fra Ikast Etiket.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...