tirsdag den 13. november 2012

Dukker til intro pris


Disse 3 skønne piger har været på besøg hos Smuksak- og det syntes de var rigtig hyggeligt.
Derfor skal deres søstre sælges i Smuksak-butikken om ikke så længe.

Som en intro, sælges dukkerne her for 200 kroner stykket.
Jeg har den anden dag prøvet at vaske dukkerne og de klarer fint 30 grader i vaskemaskinen.
Hvis du er interesseret i én af dukkerne, så smid mig en mail på migogmaya@hotmail.dk

For eftertiden kommer dukkerne til at koste 300 kroner-
 for så kommer der vaskelabel, hangtag, flaglabel på og dukken har en ekstra kjole med.


Dukke nummer 1 med sort hår og en kjole af vintage/retro stof -SOLGT


Dukke nummer 2 med gult hår og kjole i Liberty stof -SOLGT


Dukke nummer 3 med hvidt hår og stjernekjole.

22 kommentarer:

  1. Hvor er den med libertyen skøn!!! Jeg er ganske forelsket i den :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er også bare mega sød med det friske gule. Hun sendte et fingerkys i din retning for den søde kommentar, inden hun rejste ud til sin nye dukkemor:-)

      Slet
  2. Hvor er de skønne! Jeg elsker kludedukker!!

    Tak for kigget og kig endelig forbi mine 3 børnetema giveaways

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er noget dejligt gammeldags over den slags dukker, og så er de enormt nemme for små børn at gå rundt med. Jeg kigger forbi dig

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, er også selv glad for resultatet. det har taget nogle protomodeller, inden jeg blev glad for resultatet. Men nu er de lige som jeg vil have.

      Slet
  4. Hold nu op, de er skønne! Jeg er fuldstændig forelsket i nr. 1 med det sorte hår og den smukke kjole!! Hvem der bare var en lille pige ;-) Jeg kan bestemt godt forstå, at de gerne vil sælge dem i butikken. Tillykke med det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Er også stolt af, de kommer ind i butikken. Jeg er også helt vild med dukke nummer 1; stoffet købte jeg engang af Mette (kirkesjov) og det er utroligt så flot det er, meget klart i farverne og slet ikke brugt, selvom det er vintage.

      Slet
  5. Hold nu op, de er skønne! Jeg er fuldstændig forelsket i nr. 1 med det sorte hår og den smukke kjole!! Hvem der bare var en lille pige ;-) Jeg kan bestemt godt forstå, at de gerne vil sælge dem i butikken. Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  6. De er simpelthen så fine de dukker Heidi:))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Stine. Og der bliver ved at dukke nye modeller op i mit hoved.

      Slet
  7. Altså, hvor er de søde. Hvorfor er Johannes ikke en pige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Og hvis ikke drenge gider lege med dukker, så er det altså også tilladt for "store piger" (læs: dig selv hi hi)

      Slet
  8. Hvor er de bare nusser, er da bare helt vilde med dem :-)

    SvarSlet
  9. Det giver et lille stik i hjertet at tænke på, at mindste barnet af de fire er blevet 12...og næsten manisk har støvsuget sit værelse for "barndom"...sikke fine dukkebørn du har præsteret. Glæder mig til børnebørnene kommer, så må en så fin dukke da kunne gøre lykke. Helt og lykke med Smuksak-eventyret. HIlsen Marlene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg håber sådan for smuksak-pigerne at det bliver en succes. Og jeg er meget stolt over, at jeg må få nogle af mine ting ud i deres butik. Der er godt nok nogle år til du forhåbentligt får nogle børnebørn, men så håber jeg, der kommer nogle piger, som skal lege med dukker.

      Slet
  10. Ih Heidi - tillykke med at du skal til at sælge via smuksak - det bliver da hyggeligt. De er virkelig søde dine dukker.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Christina. Jeg er mega spændt på, hvordan det kommer til at gå.

      Slet
  11. Jeg elsker din måde at sige tingene på:-) -tak. Og nu er hende her solgt, men du siger bare til, så laver jeg da en ny med gult hår til dig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...