mandag den 17. september 2012

Mere med maskingtape


Nu når jeg alligevel havde gang i maskingtapen,
kunne jeg jo ligeså godt lave et par wallstickers til tenagedatterens skab.
To svaler der kærligt skuer mod hinanden i hver sit lækre mønster.
Det er sjovt at se sit mønstrede tape blive sat op i rapport.


En wallsticker laver man således:
*tegn en figur op på bagepapir
*vend papiret om og begynd nu at dække mønstret med tape; tapen skal gå ud over de tegnede streger
*klip figuren ud efter stregerne på bagsiden
*træk papiret af og wallsticker´en er klar til at blive sat fast

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Anja- og heldigbvis sagde min datter det samme, da hun så dem:-) var så nervøs for, de ikke var cool nok til en teenager.

      Slet
  2. Det er s... smart - Skal afprøves på et tidspunkt og takker for ideen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det er såååå sjovt at sidde med, at man får lyst til bare at lave dem derudaf.

      Slet
  3. Svar
    1. Ja, det er bare så fint. Og heldigvis nemt ta atge ned igen, når man ikke længere synes de passer ind:-)

      Slet
  4. Det ser godt ud.
    En god måde at bruge sit tape på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- og ja, efterhånden som man får skrabet sig noget tape sammen, er det altså fint at kunne bruge det til lidt forskelligt.

      Slet
  5. Jeg er helt solgt. Sådan en laver jeg en af dagene det er helt sikkert.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Hi- det vil jeg GLÆDE mig til at se.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...