fredag den 28. februar 2014

Vinder af gavekort


Vinderen af gavekort på 250 kroner til min butik,
har mulighed for at vælge mellem endnu flere varer.
Jeg har nemlig fået masser af kasser hjem med lækre, lækre ting til børn.
Allerede i december snakkede jeg med leverandøren og blev heldigvis godkendt 
til at forhandle deres ting.
Derfor er det en ekstra stor glæde, at jeg endelig har fået så mange fine varer hjem.

Der er mange flere varer, end I ser på billedet ovenover-
tjek i min butik lige HER
DOG- er jeg ikke færdig med at opdatere butikken, 
men regner med at jeg er færdig i løbet af weekenden.

Og nu til vinderen, som kan vælge frit mellem alle mine varer
min teenager datter har på gammeldags manér trukket en papirlap med navnet:


TILLYKKE
Jeg sender dig en mail:-)

1 kommentar:

  1. Ih tusind tak! Hvor er det bare skønt at læse! -Nu bliver jo bare endnu mere umuligt at vælge, med alle de nye skønne ting ;-)
    Glæder mig til at shoppe lidt :-)
    Hav en dejlig dag

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...