tirsdag den 12. marts 2013

Små hæklede påskekyllinger og -æg

Hold nu op, hvor har jeg fået mane mails det sidste døgn i forbindelse med afprøvning af hæklekits.
Jeg har brugt hele aftenen på at svare tilbage på alle mails,
og kan kun sige det bliver rigtig svært at vælge så mange fra, for allerhelst havde jeg lyst til
at forære jer allesammen et hæklekit, fordi I er så søde.

Men nu til lidt påske-hækleri



Husker du disse små påskekyllinger fra sidste år?
Sidste år lavede jeg vinger af vævede bånd, men i løbet af ugen vil jeg opdatere opskriften
 med hæklede .
Man kan også bruge opskriften til at lave små æg, så udelader man bare al "det ekstra"
Opskriften kan du finde HER

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de kære! Man får helt lyst til at blive sådan en, der pynter op til påske:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...