fredag den 15. marts 2013

Sidder hér og kigger


Den lille kasse med påskepynt er kommet ned fra loftet,
og jeg har set det hele igennem- noget bliver brugt som det er, andet skal fornyes.
Under hver billede kan du klikke på "HER", så har jeg lagt et link ind på DIY.


I kassen var der de farverige piberensekyllinger som Sif Orellana har opfundet
Se mere HER (scroll lidt ned ad siden)


Der var også de små æg "overtrukket" med sukkerkugler
Se mere HER 


Påskeornamenterne af konfekt-forme og glansbilleder.
Se mere HER


Mine håndsyede kaniner i filt
Se mere HER


Og de stofbetrukne æg
Se mere HER

6 kommentarer:

  1. Hvor er det alt sammen fint...

    Jeg pynter faktisk aldrig til påske - Egentligt sjovt, for vi gjorde det altid da jeg var barn... Hmm...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg tror egentlig, der er ret mange, der ikke får pyntet til påske. Jeg får det heler ikke gjort hvert år, men jeg kan så godt lide at lave pynten:-)

      Slet
  2. Beautiful Easter decoration!!! xo

    SvarSlet
  3. Søde og gode idéer til små pynteprojekter:-)
    God weekend.
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- det er så dejligt med små overkommelige projekter. Også fortsat god weekend til dig, Kate.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...