torsdag den 16. august 2012

Kodeord: lilla og 3


Det var disse ord, jeg gav Nikoline, til en ny spændende gaveleg, som hun er hoved-kvinden bag.
Nikoline lagde hovedet i blød og fandt på en gave,
der skulle inkludere kodeordene + inspireres af min blog.
Og jeg må virkelig sige, at der er ramt lige i mit hjerte: 3 dukkehagesmække, hæklenåle
og masser af dejlige lilla perler, som jeg faktisk stod med i hånden den anden dag i Søstrene Grene men lagde tilbage igen.


De lækre hæklenåle er fra Rice, og det er HELT sikkert, de nok skal komme i brug.
De er SÅ seje


Og se så de fine hagesmække, en tro kopi af dem, Nikoline har syet stakkevis af på det sidste.
Prydet med hendes lækre label; det ser helt prof ud.


Lilly med hagesmækken "in action"- det er da ikke til at stå for.
Da jeg fortalte min mand til aften, at der var kommet en fin pakke til mig idag,
sagde Frederikke (min datter) "ja, og til mig" - for hun var da ikke i tvivl om,
at hagesmækkene var til hendes dukke,
ja faktisk måtte jeg ind og finde dem på værelset til fotografering hèr.
Tusind tak Nikoline, jeg er MEGET glad for tingene.

Billede lånt hos Muslingens Mor
NU VIL JEG SÅ GERNE SENDE LEGEN VIDERE.

Reglerne er:
1. Du skal sige en farve og et tal mellem 0-10
2. Du skal lade dig inspirere af modtagerens blog

Det er helt op til dig om du vil købe gaven, finde den i dine gemmer eller selv være kreativ. Det vigtigste er at tænke kreativt :D

Dvs. at hvis du f.eks. siger rød og 2, så skal jeg sende dig en pakke der indeholder noget rødt, noget der har noget med tallet 2 at gøre og det hele skal have inspiration i din blog.

Når du så har modtaget pakken fra mig, så sender du en tilbage :)

Måske du har lyt til at deltage? Eneste krav er at du skal have lyst til at sende legen videre.

Skriv en kommentar med dine to kodeord her i kommentarfeltet, hvos du har lyst at deltage,
og send en mail til mig med din adresse på: migogmaya@hotmail.dk
 


6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ih altså- gul:-) Super- sender du mig din adresse, så vil jeg gå i tænkeboks

      Slet
  2. Kan man være med? Det lyder rigtig sjovt ... Hvis ja vælger jeg Grøn og 4 ;-) bedste hilsner Emilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig kan du være med, det skal nok blive sjovt. Sender du mig din adresse til mig på mail, så er dte perfekt:-)

      Slet
  3. Hvor er jeg glad for at gaven ramte plet :)

    Jeg kan ikke huske om jeg fik sagt mine stikord til dig, men de er 7 og lilla :D

    Og igen, 1000 tak fordi du havde lyst til at være med :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, velbekomme. Sådan en sjov idé kunne jeg ikke stå for. Super, så har jeg noget at arbejde videre med:-) g igen, tusind tak for sådanne nogle fine ting:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...