mandag den 23. juli 2012

Et dukkeeventyr


Min mands faster er et spejlbillede af mig selv-
ihvertfald på den kreative front.
Hun har. ligesom jeg, været på dukkekursus- dog med en del års mellemrum- og elsker de gamle dukker á la dem Tusindfryd idag laver.
For nogle uger siden var faster A på loppemarked og fandt denne her bog-
hun har et eksemplar selv hjemme; men hun tænkte, at den måtte være noget for mig.


Nu er bogen så landet i min postkasse, og den er rigtig sød-
med historien om Snehvid og Rosenrød.


Historien fylder halvdelen af bogen, derefter kommer vejledning i at lave dukkerne,
som er strikkede og ikke med trikot-stof.


De er selvfølgelig stoppet med uld, men se lige hvad der står.....
Hvor er jeg glad for, man idag kan gå på nettet, betale med sit kort og vupti så kommer posten med det.


Tusind tak, Anette- bliver rørt, når nogen tænker på mig sådan.
Det er en rigtig sød bog

2 kommentarer:

  1. Dejligt når noget tænker på en.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  2. Nej. Hvor fin.

    Gamle bøger er dejlige.

    God sommerdag

    Kh
    Hanne

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...