torsdag den 12. juli 2012

Elefanter- nu på ranke


Da jeg lavede mit indlæg om de små hæklede elefanter,
faldt jeg over en kommentar fra Karen.
Hun ville nemlig lave elefanterne på en ranke.


 Elefanter på en ranke er da bare en sød idé, så kan de gå i en lang række efter hinanden.
Tilfældigvis havde jeg meldt mig til pakkeleg hos Karen,
så hvad kunne være mere oplagt end at lave sådan en ranke til hende:-)


I forhold til de første elefanter, som var ret små, har jeg lavet de nye med dobbeltgarn og hæklenål nr 4.
Jeg har stivet elefanterne af med vand og kartoffelmel.
Istedet for franske knuder som øjne, har jeg limet øjne på med sorte perler.


Hvis du vil se, hvad Karen ellers modtaog fra mig, så kig forbi hende-
hun laver mange fine ting; 
lige i øjeblikket arbejder hun på et MEGA fint stjernetæppe, som jeg glæder mig til at se.

6 kommentarer:

  1. Hold op hvor er de bare søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak- kan ikke tage æren helt selv for idéen her, selvom elefanterne er "mine"- men ja, søde det er de ihvertfald blevet:-)

      Slet
  2. Jamen, hvor er de da bare søde. Ville også være geniale som en lBaby uro. Nu mangler jeg bare at lære og hækle.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Hi- måske du skulle væbne dig med Sys Fredens lille hæklebog- den kan jeg kun anbefale, hvis man gerne vil igang:-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...