onsdag den 1. februar 2012

En blog award

Jeg har fået en blog award.


Jeg vidste slet ikke, der fandtes sådan et begreb; men jeg lærer hver dag om blog land:-)
Jeg er meget glad for påskønnelsen, som jeg har fået af Janni med bloggen orlag
Tusind tak, Janni:-)

Jeg tager imod awarden, hopper med på legen og skal nu give awarden videre til 5 andre bloggere med under 100 faste læsere.

Mine nomineringer går til (i vilkårlig rækkefølge):

Nummer 1.


Pernille er en sød ,ung og meget kreativ kvinde. Jeg kigger tit forbi hende for at se, hvad hun nu har fundet på.

Nummer 2.

Handmade by GEERTSEN


Rikke har bloggen handmadebygeertsen. Hun laver nogle ufattelig flotte ting med pels i sjove farver, og så elsker jeg hendes stilsikre stil og sammensætning.

Nummer 3.

Frøken Fogh


Frk Fogh med bloggen Frøken Fogh.
Frk Fogh laver mange kreative ting og deler også en del opskrifter.

Nummer 4.
En kreativ kvindes bekendelser


Julie har bloggen en kreativ kvindes bekendelser. Hun er i sandhed en kreativ kvinde med mange originale ideer.

Nummer 5.

KABAKÜ

Katrine med bloggen KABAKU. Hun fortæller om hverdagen med en lille dreng,hun er mega kreativ- og så har hun en smølf i en større udgave end min:-)

Jeg håber, de nominerede vil tage imod awarden.

Knus Heidi

1 kommentar:

  1. Fedt fedt fedt :) Jeg tager da helt klart imod.
    Men jeg er ikke helt sikker på hvordan man giver den videre :p
    Tak Mig & Maya

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...