lørdag den 14. januar 2012

En lørdag eftermiddag

Lille Trunte har fået en mega lækker pakke modellervoks med alskens redskaber til.



Det er utroligt, hvor mange lege der kan sættes igang med modellervoks. Og så er det ikke kun for de helt små børn.

Jeg ved ikke, hvem der hyggede sig mest.

Begge mine piger fandt kreativiteten frem- æblet falder ikke langt fra stammen:-)
Men mor har også været igang.


Bitte små svampe- nogle der skal indgå i en give away i anledningen af starten på min blog. Spændt på, hvad det er?


Og så er ham her ved at tage liv. Der kommer billede og opskrift på ham mandag.

 Nu skal jeg gøre mig klar- skal ud til en veninde og hygge og smage sushi for første gang; det er noget med, man ikke kan have levet uden at smage det.

Stort knus til alle- nyd resten af lørdagen.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud :)
    Jeg elsker også at lege med modellervoks, selv om min kæreste syntes jeg er lidt for gammel til det :p

    SvarSlet
  2. Men hvornår er man egentligtig for gammel til at "lege". Når vi voksne syer, maler, strikker, laver keramik mm, så leger vi jo egentlig også:-) Hyg du dig bare med modellervoksen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...