tirsdag den 15. oktober 2013

Hvis du har brug for hjælp til blog eller hjemmeside



Jeg har nu haft min lille web-shop i nogle måneder,
og jeg vil gerne sige tak til ALLE, der indtil videre har handlet i shoppen-
det er jeg rigtig glad for, og jeg er beæret over interessen for mine produkter.

Hvis du kun har set butikken, da den åbnede,
så er den et besøg værd igen, for jeg har haft den dygtigste web-designer til at hjælpe mig
med at få udtrykket på butikken som passer til mig og de varer, jeg har.
Jeg er så taknemmelig for, at jeg "opdagede" Cristina,
og når jeg har lagt en opgave i hendes hænder, har jeg været helt tryg,
for Cristina er dygtig, "fanger" opgaven med det samme,
og så ved hun, hvordan man kringler en problem-løsning, selvom den ikke burde være mulig-
bl.a derfor har det nu været muligt for mig 
at begynde at få lagt mine gratis opskrifter op som en pdf,
du kan gå ind og hente og printe lige med det samme.
De første gratis opskifter, finder du lige HER


Når jeg er ovre kreativ messen i Fredericia,
skal Cristina shine lidt op på bloggen,
og jeg er sikker på, det bliver absolut lækkert for øjet.
Hvis du oså står og har brug for hjælp til din blog eller hjemmeside, 
kan jeg kun anbefale Cristina.


2 kommentarer:

  1. Mange tak for det fine indlæg, Heidi :)

    SvarSlet
  2. Det ser super prof ud, og fed børneting du har fået i butikken:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...