tirsdag den 19. juni 2012

Hjemme igen

Billedet er affotograferet fra denne uges Familie Journal

Det er ikke mig på billedet:-)
Men da jeg igår aftes stod i Cyperns lufthavn var der en pige foran mig i et par små hæklede shorts.
Pigens shorts var hvide tilsat en skjorte i sort uden ærmer.
Jeg tænkte at sådan et par shorts måtte jeg hjem og lave mønster på-
men det behøver jeg ikke, for mønstret var i denne uges Familie Journalen.
Shortsene er ikke til mig- men til min teenagedatter.
Så synes jeg de er ret seje.

Nu vil jeg have læst alle de kommentarer igennem, jeg har fået i løbet af ugen
og lover at jeg i løbet af dagen nok skal få svaret jer allesammen.

Knus Heidi

8 kommentarer:

  1. Hehe vinklen du har taget billedet i giver hende et enormt lille hoved!
    Men shortsene er virkelig fede, overvejer lidt at sætte min mor i gang med at lave et par til mig! hehe :) tak for tippet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Hi, ja jeg så godt det med vinklen. Men så tænkte jeg pyt, det var nemlig mest shortsene der skulle være fokus på. Jeg håber du laver sådan nogle shorts, jeg synes de er mega smarte til unge piger/kvinder. Man skal være lidt modig for at bære dem:-)

      Slet
  2. Velkommen hjem
    Så vil jeg sende pakke afsted til dig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Ih, hvor jeg glæder mig. Har forresten prøvet at sende kommentarer til dig på dit "nye sted" men det er som om de alsrig går igennem- kan du lægge en vejledning ind måske...? :-)

      Slet
    2. Okay - det kigger jeg lige på ... De kommer først frem når de er godkendt - måske det er derfor ?

      Slet
    3. Nu har jeg lavet en lille billede guide ;-)

      Slet
    4. Har du ikke fået min mail ? Jeg mangler din adresse så jeg kan sende pakken afsted til dig ... Vil du ikke sende din adresse til Nanna_schack@yahoo.dk

      Slet
  3. Velkommen hjem til vores lille land.
    De er skønne de shorts - men... min krop er vist ikke bygget til sådan et par. Så hellere kjolen som hænger de rigtige steder ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...